<3


hej dena veckan har jag inte gjort så mycket
men vi har haft musick i fredags
sen hade vi prov om i slam judendomen
och hindiismen och buddah och sånt
sen fick vi reda på att i går att vi skulle få prova i 2 dagar
vet fotfarande  inte vad jag ska pravo på
tänkte kanse  ett dageis  eller nåt
vet inte men nu är jag med  mina kusiner
dom är här för min födelsedag för att jag fyllde år
förra veckan min kusin tog mitt svarta  nacklak hon e 2 år
hon  hetter  dalija hon la det på hella sina  händer
jag hade  gömt mina nacklak men hon hittade dom hahaha
sen har vi hanel  han e bara med sin mamma  men han skrattar hella
tiden sen ska vi ättta tårta och sånt ska göra ett video blogg
snart så ni får se dom lyssnar på musick och e ine på min blogg
och ritar lite men aja hej då puss och kram skum banan : D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0